Автокозметика и поддръжка
Това, от което всеки човек има нужда, е да бъде на максимум поддържан, да се чувства привлекателен както за себе си, така и за противоположния пол. Това е напълно нормално и никой не се изненадва на това наше банално твърдение.
Обичаме, обаче да сравняваме живото с неживото. Днес ще говорим за поддръжката на едно нещо, което също внася много чар в живота на един мъж.
Това нещо представя мъжа, то е негово огледало. Така, както един мъж се грижи за колата си, така ще се грижи и за жена си, и за детето си след време.
Няма спор в това наше твърдение – то е проверено в годините занапред и не искаме по никакъв начин да бъдем прекалено взискателни към вас, за да мислите в някакви сериозни аспекти постоянно.
Всъщност, нека направим настоящото четиво лесно за възприемане – става дума за автокозметика и поддръжка. Да, днес ще говорим за това как да сме максимално грижливи към колата си и да покажем, че ни е грижа за нея.
Правилната автокозметика и поддръжка
В Praktis.bg можете да намерите неща, които да са ви много полезни по отношение на това да обгрижите автомобила си по възможно най-подходящ начин. Дори можем да ви покажем и колекцията ни с автомобилни шампоани.
Когато говорим за автокозметика и поддръжка, ние сме меко казано безкомпромисни. Не правим грешки, не приемаме некачествени материали, не бъркаме успешното и изпробваното с непровереното и некачественото.
Тези постъпки, които ще се отразят на мнението на клиента за нас, вече са дълбоко в миналото, когато все още нямахме капацитета да бъдем водещо име в българския пазар.
Praktis.bg – отзивчивостта е нашето любимо нещо
Да си добър с клиентите си винаги се възнаграждава. Без значение в какъв случай си го направил, без значение какво вършиш за клиента си, той просто ще усети ползата от действията ти и ще бъде благодарен за тях.
Всъщност, всеки път, в който сме попадали в ситуация да бъдем напълно изрядни в обслужването си към клиента, ние сме получавали безспорно най-хубавия подарък, който някога може един търговец да получи – потребителската усмивка.
Не казваме това, за да си правим допълнителна реклама или да покажем някакво самочувствие. Правим го, за да разберат и нашите клиенти, че са важни за нас.
Не обръщаме внимание на нещата, които някои от конкурентите ни говорят за нас. Не искаме и да замесваме неща, които не ни засягат.
За нас е напълно достатъчно да сме добри за хората, които обслужваме всекидневно, да сме достойни за партньорите си и да вършим съвестно нещата, които са ни поставени като цели.
Никога не сме имали за цел да бъдем прекалено недостижими – това пречи в комуникацията с клиентите.
Те искат да си достатъчно добър в това, което правиш и това е сякаш напълно достатъчно за техния интерес. Ние, обаче често развиваме чисто приятелски чувства към хората, които пазаруват от нас.
Не обичаме да натрапваме това си чувство на загриженост и не обичаме да даваме на хората много повече, от това, за което те са помолили. Има голяма опасност в такъв случай да навлезем в тяхното лично пространство – нещо, което не целим в никакъв случай.