Плащане и доставка

НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

19.  Потребителят може да заплати цената на поръчаната стока по един от следните начини:

19.1. За стоки, с място на доставка – на територията на Република България:

19.1.1.  Плащане при доставка („наложен платеж“).

19.1.2.  Плащане по банков път.

19.1.3.  Плащане с дебитна/кредитна карта.

19.1.4.  На изплащане, с кредит.

19.1.4. а) TBI Bank

19.1.4. б) БНП Париба

19.1.4  c) UniCredit Leasing

19.2. За стоки, с място на доставка – извън територията на Република България:

19.2.1.  Плащане по банков път.

19.2.2.  Плащане с дебитна/кредитна карта.

19.3. С приемането на настоящите Общи условия потребителят, се съгласява с тях.

20.  При избран начин на плащане „плащане при доставка” („наложен платеж“), Потребителят се задължава да заплати в момента на доставката на куриера, извършващ доставката пълната стойност на доставената стока, съгласно потвърдената поръчка, ведно с цената за доставка на стоката. Потребителят предава на куриера дължимата сума, което се отбелязва в талона за приемо–предаване, (удостоверяващ предаването на стоката от куриера на потребителя), който служи за разписка. С подписването талона за приемо – предаване купувачът овластява куриера да предаде от негово име и за негова сметка на Практис сумата представляваща продажната цена на доставената стока.

21.  При избран начин на плащане „по банков път”, Потребителят заплаща стойността на поръчаната стока, съгласно потвърдената поръчка в банковата сметка на Практис, посочена на сайта. Моля, посочвайте в платежното нареждане като основание за плащане номера на поръчката Ви, генериран при изпращането й.

Данни за превод: 

Получател: „Мегадом” ООД

Банка: Райфайзенбанк (България) ЕАД 

IBAN: BG53 RZBB 9155 1060 5261 14

BIC:RZBB BGSF

Ако в срок от 5 работни дни след потвърждаване на поръчката, сумата по същата не постъпи в посочената банкова сметка, поръчката ще бъде автоматично анулирана.

22.  При избран начин на плащане „с дебитна/кредитна карта”, Потребителят заплаща стойността на поръчаната стока с банкова карта, чрез виртуален ПОС терминал. 

23.  Условия за покупка на кредит от електронния магазин www.praktis.bg.

23.1.  Всеки Потребител, който желае да закупи чрез електронния магазин стока/и на кредит, следва да кандидатства пред финансова институция за отпускане на кредит.

23.2.  Право да кандидатства за отпускане на кредит има само Потребител, чиято конкретна поръчка е с обща цена (без цената на доставка), равна или по – голяма от 150 (сто и петдесет) лева, независимо от броя и единичната продажна цена на стоките, включени в поръчката.

23.3.  Кандидатстването се извършва: само по електронен път, само чрез сайта, посредством натискане на бутона "На изплащане, с кредит", след което се следва предвидената процедура. 

23.4.  Условията, на които Потребителят следва да отговаря, за да му бъде отпуснат кредит се определят едностранно от финансовата институция, съобразно кредитната й политика. Практис не участва, по какъвто и да е начин, в кредитирането на покупката, както и в което и да е от отношенията във връзка с кредитирането, включително, но не само, в определянето на условията за кандидатстване за кредит, одобрението или отказа за кредитиране, определянето на условията и срока на договора за кредит, в случай на неизпълнение - в предприемането на предвидените в закона действия свързани с принудително изпълнение и др. Практис не е представител и не извършва посредническа дейност, в полза на която и да е търговска банка или финансова институция.

23.5.  Доставката на закупени на кредит, чрез електронния магазин стоки, се извършва, само след като Практис бъде уведомен от финансовата институция, че Потребителят е одобрен, с предмет кредитиране в пълен размер на съответната поръчка. Срокът за доставка е 3 /три/ дни и започва да тече от момента, в който Практис получи уведомлението по предходното изречение и се свърже с Потребителя. При получаване на заявените стоки, Потребителят подписва Договора за потребителски кредит, Искането декларация за потребителски кредит и застрахователните сертификати, в случай че е избрал защитен кредит. Потребителят - Кредитополучател подготвя предварително копие от своята лична карта, на което пише собственоръчно "Вярно с оригинала" и се подписва. Копието от личната карта се предава на куриера. 

23.6.  Доставката се изпълнява въз основа на данните (собствено име, фамилно име и ЕГН, адрес за доставка - служебен или настоящ адрес), посочени от Потребителя в Договора за потребителски кредит. Получаването на стоките се извършва лично от лицето, сключило договора за кредит, след като удостовери самоличността си чрез представяне на документ за самоличност.

ДОСТАВКА

24.  Стоките, поръчани от електронния магазин praktis.bg, освен стоките, за които изрично е посочен различен срок на доставка, се доставят в следните срокове:

24.1. за територията на Република България за населени места с обслужване от куреир от Понеделник до Петък - до 3 /три/ работни дни. Всички палетни пратки се обслужват от куреир от Понеделник до Петък - до 5 /пет/ работни дни - важи за продукти налични в складовете на Praktis.

24.2. за територията на Република България  за населени места с  обслужване от куреир Вторник и Четвъртък - от 3 /три/ до 7 /седем/ работни дни.  - важи за продукти налични в складовете на Praktis.

24.2. извън територията на Република България (за ЕС) – до 6 /шест/ работни дни - важи за продукти налични в складовете на Praktis.

24.3. Всички поръчки направени след 16:00ч. се обработват и изпращат на следващия работен ден. Поръчки направени до 16:00ч се обработват същият ден и се взимат от куриер при готовност.

Срокът за доставка започва да тече, след като служител на Praktis се свърже с клиента, за потвърждаване на поръчката, респективно - от получаване на плащането при избран начин на плащане „по банков път”, „с дебитна/кредитна карта” или „На изплащане, с кредит”, освен в случаите, в които за конкретната стока е указан различен срок на доставка. При всички случаи, Потребителят ще бъде информиран относно срока на доставка, когато същият е по-дълъг от 3 /три/ работни дни. Доставки се извършват на територията на Република България и Европейския съюз.

25.  Практис не носи отговорност за неточно и/или забавено изпълнение, когато това се дължи на забава по вина на куриера/транспортната и/или посочени от Потребителя неверен или непълен адрес, лице за контакти и/или телефон, както и при други, независещи от Практис обстоятелства.

26.  Всички пратки пътуват с транспортна застраховка. При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране на липси и/или явни недостатъци - външни видими дефекти - повреди, удари и други щети, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната фирма незабавно, както и да уведоми Практис на тел. 0700 45 004.

26.1 Всички пратки с куриерска фирма Еконт пътуват с опцията известяване на клиента чрез SMS и имейл.

27.  При приемане на пратката от Потребителя без забележки, последващи рекламации за липси и/или явни недостатъци са неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната при получаването на пратката и Практис не бъде незабавно уведомен на тел 0700 45 004, Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните липси и/или явни недостатъци в съответствие с договора за продажбата.

28.  Потребителят има право да откаже приемането на доставката, ако сумата, която следва да заплати на куриера при „плащане при доставка” не съответства на дължимата. В този случай, Потребителят следва да се свърже незабавно с Практис на тел 0700 45 004 за отстраняване на несъответствието.

29.  При предаване на стоките, Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите я документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титулярна заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка. 

30.  При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани в точка 31 и 32, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, Практис се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи правата си по извършената от него поръчка за доставка на стоки.

31.  Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право да поиска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на поръчаната в срок от 5 (пет) работни дни от уведомяването за такова искане на Практис на тел. 0700 45 004.

32.  Съгласно чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право да се откаже от получената стока (сключения договор за продажба от разстояние), без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща, каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП в 14-дневен срок, считано от датата на: приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, е влязъл във владение на последната стока.

33. Безплатна достaвка на продукти /  / - Всеки продукт с безплатна доставка има икона, която показва, че доставката за него е за сметка на продавача, както и срок, указващ до кога е активна безплатната доставка. Фирма Praktis запазва правото си да намали или удължи този срок по нейна преценка.

33.1 Безплатни доставка за ламиниран паркет и гранитогрес е само за палетни пратки и се обслужват от Praktis. Доставката се извършва след връзка с наш оператор със които се утичнява деня за доставка, спрямо графика за обслужване. Тези пратки се обслужват от 3 до 21 дневен срок. 

 

34. Транспорт Praktis:

31.1 Доставка до врата на клиента: извършва се за малки и средни по обем пратки, които се транспортират от Praktis.

31.2 Доставка до адрес на клиента: извършва се за обемни и тежки пратки, които се транспортират от Praktis. Тези пратки се доставят до входната врата на сградата, без да се пренасят вътре в имота на клиента. 

Praktis
Абонирайте се за нашите специални предложения: