Тапет симплекс calla, 2034-2

Прод.код: 361163
Еднопластов хартиен тапет, подходящ за равни и гладки стени
3,99 лв.
3,59 лв.
брой
Цена/общо:
3,59 лв.
КонсултацияКонсултация
Право на връщанеПраво на връщане
Бърза доставкаБърза доставка
Евтино решение за освежаване на дома

ДОСТАВКА

24.  Стоките, поръчани от електронния магазин praktis.bg, освен стоките, за които изрично е посочен различен срок на доставка, се доставят в следните срокове:

24.1. за територията на Република България за населени места с обслужване от куреир от Понеделник до Петък - до 3 /три/ работни дни - важи за продукти налични в складовете на Praktis.

24.2. за територията на Република България  за населени места с  обслужване от куреир Вторник и Четвъртък - от 3 /три/ до 7 /седем/ работни дни  - важи за продукти налични в складовете на Praktis.

24.2. извън територията на Република България (за ЕС) – до 6 /пет/ работни дни - важи за продукти налични в складовете на Praktis..

24.3. Всички поръчки направени след 16:00ч. се обработват и изпращат на следващия работен ден

Срокът за доставка започва да тече, след като служител на Praktis се свърже с клиента, за потвърждаване на поръчката, респективно - от получаване на плащането при избран начин на плащане „по банков път”, „с дебитна/кредитна карта” или „На изплащане, с кредит”, освен в случаите, в които за конкретната стока е указан различен срок на доставка. При всички случаи, Потребителят ще бъде информиран относно срока на доставка, когато същият е по-дълъг от 3 /три/ работни дни. Доставки се извършват на територията на Република България и Европейския съюз.

25.  Практис не носи отговорност за неточно и/или забавено изпълнение, когато това се дължи на забава по вина на куриера/транспортната и/или посочени от Потребителя неверен или непълен адрес, лице за контакти и/или телефон, както и при други, независещи от Практис обстоятелства.

26.  Всички пратки пътуват с транспортна застраховка. При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране на липси и/или явни недостатъци - външни видими дефекти - повреди, удари и други щети, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната фирма незабавно, както и да уведоми Практис на тел. 0700 45 004.

27.  При приемане на пратката от Потребителя без забележки, последващи рекламации за липси и/или явни недостатъци са неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната при получаването на пратката и Практис не бъде незабавно уведомен на тел 0700 45 004, Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните липси и/или явни недостатъци в съответствие с договора за продажбата.

28.  Потребителят има право да откаже приемането на доставката, ако сумата, която следва да заплати на куриера при „плащане при доставка” не съответства на дължимата. В този случай, Потребителят следва да се свърже незабавно с Практис на тел 0700 45 004 за отстраняване на несъответствието.

29.  При предаване на стоките, Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите я документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титулярна заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка. 

30.  При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани по-долу, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, Практис се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи правата си по извършената от него поръчка за доставка на стоки.

31.  Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право да поиска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на поръчаната в срок от 3 (три) работни дни от уведомяването за такова искане на Практис на тел. 0700 45 004.

32.  Съгласно чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право да се откаже от получената стока (сключения договор за продажба от разстояние), без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща, каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП в 14-дневен срок, считано от датата на: приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, е влязъл във владение на последната стока.

33. Безплата доствка на продукти /  / - Всеки продукт с безплатна доставка има икона, която показва, че доставката за него е за сметка на продавача, както и срок, указващ до кога е активна безплатната доставка.  

383.1 Безплатни доставка за ламиниран паркет и гранитогрес е само за палетни пратки и се обслужват от Praktis. Доставката се извършва след връзка с наш оператор със които се утичнява деня за доставка, спрямо графика за обслужване. Тези пратки се обслужват от 3 до 21 дневен срок. 

ПРАВО НА ОТКАЗ

PRAKTIS следва всички международни стандарти и разпоредби за връщане и отказ на поръчка, регулирани от Европейския потребителски център и Комисията за защита на потребителите в България. Всеки наш клиент може да върне получената от него поръчка, според нашата политика за връщане и замяна на стоки.

33. Информация относно упражняване правото на отказ от договора(Приложение № 7 към чл. 47, ал. 4 от ЗЗП)

Стандартни указания за отказ:

I. Право на отказ от договора от разстояние или извън търговския обект.

II. Имате право да се откажете от настоящия договор, без да посочвате причини за това, в срок 14 дни.

III. Срокът за отказ е 14 (четиринадесет) дни считано от датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на стоките или при договор, съгласно който потребителят поръчва много стоки с една поръчка, които се доставят поотделно:  датата, на която Вие или трето лице, различно от превозвача и посочено от Вас, сте влезли във владение на последната стока. За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за Вашето име, географски адрес и ако имате такива, телефонен номер, факс и електронен адрес и за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление, например писмо, изпратено по пощата, факс или електронна поща. Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. Можете да попълните и подадете по електронен път приложения стандартен формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление за отказ на нашия уебсайт (уебсайт: praktis.bg; електронен адрес: reкlamacii-online@praktis.bg).  Ако използвате тази възможност, ние незабавно ще Ви изпратим на траен носител -по електронна поща, съобщение за потвърждение на получаването на отказа. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ преди изтичането на срока за отказ от договора.

IV. Действие на отказа. Ако се откажете от настоящия договор, ние ще Ви възстановим всички плащания, които сме получили от Вас, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Вас начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от нас), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор. Всички възстановявания на пари, се извършват по банков път в рамките на 14 дни, след връщането на закупените продукт/и, във всеки случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Вас Имаме право да отложим възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не ни представите доказателства, че сте изпратили обратно стоките, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано. Очакваме да ни изпратите или да върнете обратно стоките без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 (четиринадесет) дни след деня, в който сте ни информирали за отказа си от настоящия договор. Срокът се счита за спазен, ако ни изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок. Вие трябва да поемете преките разходи по връщане на стоките.

Вие отговаряте единствено за намаляване стойността на стоките вследствие на изпробването им, различно от необходимото за установяване на тяхното естество, характеристики и добро функциониране.

Формуляр за упражняване на правото на отказ от договора от разстояние може да намерите тук.

 ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРАВОТО НА ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА ОТ РАЗСТОЯНИЕ

(съгласно Приложение № 6 към чл. 47, ал. 1, т. 8и чл. 52, ал. 2и 4 от ЗЗП)

 

 

 

Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:

 

Попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора.

 

До „Мегадом“ ООД, гр. София, ж.к. Хаджи Димитър, ул. Макгахан № 66, тел. телефон: 0700 45 004, факс: 02/ 945 3993, електронен адрес: online@praktis.bg

 

С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*:

……………………………………………………………………………………………….……………

……………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………………….…………………..………………………………………………………………………………………….……………………………..

 

Поръчано на*/получено на*: …………………………………………………………………………

Име на потребителя/ите: …………………………………………………………………………….

Адрес на потребителя/ите: …………………………………………………………………………..

 

 

Подпис на потребителя/ите: ………………………………………………………………………

(само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)

 

Дата: ……………………………………………………………………………………………………

 

 

 

------------------------------------------------------

* Ненужното се зачертава.

 

34. Тежестта на доказване за упражняване правото на отказ от договора от разстояние или от договора извън търговския обект се носи от потребителя.

35. Рискът от погиване и/или повреждане на стоката се прехвърля от Потребителя върху Практис, с получаването на стоката от Практис.

36. В случай че Потребителят не изпрати или не предаде обратно на Практис стоката в срок от 14 дни след деня, в който е информирал Практис за отказа си от настоящия договор, се счита, че същият оттегля отказа си от договора за продажба (респ. отказа си от стоката) и желае да задържи стоката, като Практис се освобождава от задължението си да възстанови заплатените от Потребителя суми.

37. При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба, Потребителят има право да предяви рекламация за доставените стоки  в срок до две години от датата на закупуването им, при условията съгласно действащите нормативни разпоредби.

38.  Търговска гаранция.

38.1. Търговска гаранция е всяко задължение, поето от търговеца или производителя към потребителя в допълнение към неговото задължение по този закон да осигури съответствие на стоката с договора за продажба, да възстанови заплатената сума или да замени или поправи стоката, или да предостави друг вид обслужване, свързано със стоката, когато тя не отговаря на спецификациите или евентуално на други изисквания, несвързани със съответствието на стоката с договора за продажба, посочени в заявлението за предоставяне на търговска гаранция или в съответната реклама, направена в момента на сключване или преди сключване на договора

38.2. В случай на закупуване на стоки, за които производителят е предоставил търговска гаранция, ведно с гаранционна карта, потребителят има право да предяви рекламация за несъответствия в доставената стока в сроковете и при условията, посочени от производителя в гаранционна карта, придружаваща стоката.

38.3. Гаранционната карта съдържа данните за стоката и гаранционните срокове, както и всички условия на предоставената търговска гаранция.

38.4. Потребителят не може да се позове и губи правата си по предоставената Търговска гаранция:
а) в случай на изгубена гаранционна карта и/или касов бон;

б) при опит за извършване на ремонт и отстраняване на несъответствие от неоторизирано от Практис или производителя лице или сервизен център. (Оторизираните лица са посочени в гаранционната карта);

в) в случай на повреди, причинени от неправилна експлоатация;

г) в случай на нарушаване на физическата цялост на стоката; 

д) в случай на химическо, електрическо и/или друго въздействие, несвързано с нормалната експлоатация на стоката;

38.5. Предоставената за стоката търговска гаранция не покрива компоненти на стоката с ограничен срок на годност (батерии, консумативи и др.).

38.6. Гаранционното обслужване се извършва само и единствено в посочените на гаранционната карта сервизни центрове, при наличие на пълна документация и окомплектовка на стоката. 
38.7. Търговската гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП, и по-точно - независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115 от ЗЗП.

39. Рекламации

39.1. Рекламациите се предявяват пред Практис или пред упълномощено от него лице. Рекламации могат да бъдат предявявани:

- На място, във всеки един от търговските обекти на Практис, посочени в интернет страницата praktis.bg

- При стоки с предоставeна търговска гаранция - на място, във всеки оторизиран сервиз на производителя/вносителя на съответната стока, посочен в гаранционната карта на стоката;

39.2. Рекламациите се подават устно или писмено. Писмените рекламации могат да се изпращат:

- на адреса по търговска регистрация на дружеството „Мегадом“ ООД – гр. София, ж.к. Хаджи Димитър, ул. Макгахан № 66;

- по електронен път - на електронния адрес за рекламации на Практис – reklamacii-online@praktis.bg

39.3. При предявяване на рекламация потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, и адрес за контакт.

39.4. При подаване на рекламация, потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

а). касова бележка или фактура;

б). протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

в). други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

40. Разходите за експедиране на рекламираната стока са за сметка на Практис. Практис уведомява потребителя в срок от 1 (един) работен ден, преди изпращането на куриер за експедиране на потребителската стока. Потребителя е длъжен да предаде рекламираната стока на куриера. При предаването се съставя товарителница, в която се описва съдържанието на пратката, като същата служи като доказателство за предаване на стоката.

41. Рекламациите на потребителите се разглеждат и разрешават в сроковете и при условията на Закона за защита на потребителите.

ОБЩИ РАЗПОРЕДБИ

42.  В случай на периодично нарушение на настоящите Общи условия от страна на Потребител, Практис има право да откаже изпълнението на последваща поръчка към същия.

43. Въпроси, запитвания и консултации на Потребителя могат да бъдат извършвани оn-line чрез Сайта на Практис на формата за въпроси и запитвания или на тел 0700 45 004, в рамките на работното време: от 9:00 до 18:00 часа, от понеделник до петък. 

44.  Настоящите Общи условия могат да бъдат актуализирани по всяко време, без да е необходимо специално уведомяване на Потребителите. Практис не носи отговорност, в случай че Потребителите не са се запознали с последващи актуализации на публикуваните на Сайта Общи условия.

45.  Запознаването с настоящите Общи условия и приемането им от потребителите на електронния магазин praktis.bg е задължително условие за сключването на договор за покупко-продажба между Практис и съответния потребител и за извършването на доставка на поръчаните стоки.

46.  Приемането на настоящите Общи условия от потребителите се извършва чрез маркирането на полето (чекбокса) "Запознах се и съм съгласен с Общите условия" в рамките на процедурата по подаване на съответна поръчка за покупка и след като потребителят е въвел изискваните от процедурата лични данни. Маркирането на посоченото поле съставлява електронно изявление по смисъла на ЗЕДЕП. С приемането на Общите Условия потребителят изразява съгласие за сключване на договор за продажба от разстояние.

Praktis
Абонирайте се за нашите специални предложения:

Essential SSL