Препарат за отстраняване на стикери Clinneo 0,5L

Прод.код: 3412062 CLINNEO
Предназначен за отстраняване на лепенки от предмети, изработени от пластмаса, стъкло, метал, порцелан, камък.

  Безплатен транспорт при поръчка над 500 лв. 

3,83 €
2025-04-23 3.83 EUR
Цена/общо:
3.83

Препарат за бързо отстраняване на лепенки, самозалепващи етикети и остатъци от лепило.
Не уврежда почистваната повърхност.

Приложение: Предназначен за отстраняване на лепенки от предмети, изработени от пластмаса, стъкло, метал, порцелан, камък.
Бързо и ефективно отстранява лепилото от етикетите и остатъците от самозалепваща лента, която след отстраняване оставя труден за отстраняване слой лепило.

Също така отстранява замърсявания от подметките на обувки, петна от мастило, масло, сажди, следи от червило и следи от смола.

Отстранява изсъхнала дъвка.

Начин на използване:

Отстраняване на лепенки:

1. Поставете пръскащата дюза в съответно положение.

2. Нанесете препарата върху лепенката, докато се намокри напълно. Изчакайте няколко минути.

3. Постепенно отлепете като започнете от ъгъла и през цялото време намокряте ръбовете на лепенката.

4. Ако лепенката не бъде отстранена напълно, трябва да повторите горните дейности.

5. Изтрийте повърхността, от която е отстранявана лепенката с кърпа, напоена с препаратa, за да отстраните остатъците от лепило.

6. Изплакнете обилно с вода почистваната повърхност.

7. В случай на използване на препарата за отстраняване на лепенки върху лакирани или лъскави пластмасови повърхности,

трябва да разредите препарата в съотношение 1:1 с препарат за миене на съдове.

Отстраняване на петна:

1. Разтворете петното като го изтриете с напоена с препарата кърпа.

2. При необходимост повторете дейността.

3. Изплакнете обилно с вода.

Отстраняване на дъвка:

1. Поставете пръскащата дюза в съответно положение.

2. Нанесете препарата върху дъвката и оставете да проникне в нея. Нанесете препарата върху кърпа и със силно триене отстранете омекналата дъвка.

3. При необходимост повторете дейността.

4. Изплакнете обилно с вода почистваната повърхност.

ДОСТАВКА

24.  Стоките, поръчани от електронния магазин praktis.bg, освен стоките, за които изрично е посочен различен срок на доставка, се доставят в следните срокове:

24.1. за територията на Република България за населени места с обслужване от куриер от Понеделник до Петък - до 3 /три/ работни дни. Всички палетни пратки се обслужват от куриер от Понеделник до Петък - до 5 /пет/ работни дни - важи за продукти налични в складовете на Praktis. Продукти по индивидуална поръчка се транспортират в рамките на 2 до 14 работни дни, освен ако на ниво продукт, не е упоменато друго. 

24.2. за територията на Република България  за населени места с  обслужване от куриер Вторник и Четвъртък - от 3 /три/ до 7 /седем/ работни дни.  - важи за продукти налични в складовете на Praktis.

24.3. извън територията на Република България (за ЕС) – до 6 /шест/ работни дни - важи за продукти налични в складовете на Praktis. Поръчки за ЕС се правят само и единствено по имейл или телефон. 

24.4. Всички поръчки направени след 14:00ч. се обработват и изпращат на следващия работен ден. Поръчки направени до 14:00ч се обработват същият ден и се взимат от куриер при готовност.

28.5.  Всички пратки до 20 кг от куриерска фирма Еконт, се доставят до врата на етаж. Пратки над 20 кг. (включително и палетни пратки )се доставят до входната врата на сградата(къща с двор до вратата на двора). Условията за доставка с фирма Практис, може да видите тук.

Срокът за доставка започва да тече, след като служител на Praktis се свърже с клиента, за потвърждаване на поръчката, респективно - от получаване на плащането при избран начин на плащане „по банков път”, „с дебитна/кредитна карта” или „На изплащане, с кредит”, освен в случаите, в които за конкретната стока е указан различен срок на доставка. При всички случаи, Потребителят ще бъде информиран относно срока на доставка, когато същият е по-дълъг от 3 /три/ работни дни. Доставки се извършват на територията на Република България и Европейския съюз.

25.  Практис не носи отговорност за неточно и/или забавено изпълнение, когато това се дължи на забава по вина на куриера/транспортната и/или посочени от Потребителя неверен или непълен адрес, лице за контакти и/или телефон, както и при други, независещи от Практис обстоятелства.

26.  Всички пратки пътуват с транспортна застраховка. При извършване на доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от Потребителя и/или упълномощено от него лице. При констатиране на липси и/или явни недостатъци - външни видими дефекти - повреди, удари и други щети, Потребителят следва да подпише протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната фирма незабавно, както и да уведоми Практис на тел. 0700 45 004.

26.1 Всички пратки с куриерска фирма Еконт пътуват с опцията известяване на клиента чрез SMS и имейл.

27.  При приемане на пратката от Потребителя без забележки, последващи рекламации за липси и/или явни недостатъци са неоснователни и като такива не следва да бъдат удовлетворявани. В случай че не бъде изготвен и подписан протокол за щети в присъствието на куриера/транспортната при получаването на пратката и Практис не бъде незабавно уведомен на тел 0700 45 004, Потребителят губи правото си на привеждане на констатираните липси и/или явни недостатъци в съответствие с договора за продажбата.

28.  Потребителят има право да откаже приемането на доставката, ако сумата, която следва да заплати на куриера при „плащане при доставка” не съответства на дължимата. В този случай, Потребителят следва да се свърже незабавно с Практис на тел 0700 45 004 за отстраняване на несъответствието.

29.  При предаване на стоките, Потребителят или трето лице, посочено от него, са длъжни да подпишат придружаващите я документи. За трето лице се счита всяко лице, което не е титулярна заявлението, но приема стоката при доставка на посочения от Потребителя адрес за доставка. 

30.  При отказ за получаване на стоката, извън случаите описани в точка 31 и 32, отказът се счита за неоснователен и Клиентът дължи заплащане на разходите за доставка и връщане на стоката. В случай че Потребителят не бъде открит в срока за изпълнение на доставката на посочения от него адрес и/или не бъде осигурен достъп до адреса за доставка, Практис се освобождава от задължението си да достави заявените стоки и Потребителят губи правата си по извършената от него поръчка за доставка на стоки.

31.  Когато доставените стоки явно не съответстват на заявените за покупка от Потребителя и това може да се установи при обикновен преглед на доставените стоки, Потребителят има право да поиска доставената му стока да бъде заменена със съответстваща на поръчаната в срок от 5 (пет) работни дни от уведомяването за такова искане на Практис на тел. 0700 45 004.

32.  Съгласно чл. 50 от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), потребителят има право да се откаже от получената стока (сключения договор за продажба от разстояние), без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща, каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55 от ЗЗП в 14-дневен срок, считано от датата на: приемане на стоките от потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя или когато потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от потребителя, е влязъл във владение на последната стока.

33. Всички поръчки с обща стойност над 500 лв. са с безплатна доставка за България. Безплатната доставка за над 500 лв. или продукт с такъв етикет, е за самата такса за доставка, тя не изключва таксата наложен платеж.Безплатна доставна за над 500 лв., не важи за периода на Cyber Week!

- Безплатна достaвка на продукти / Безплатна доставка / - Всеки продукт с безплатна доставка има икона, която показва, че доставката за него е за сметка на продавача, както и срок, указващ до кога е активна безплатната доставка. Фирма Praktis запазва правото си да намали или удължи този срок по нейна преценка. 

33.1 Безплатната доставка за над 500 лв. не важи за следните продукти -  Гранитогрес, теракота, плочки за баня, гардероби, пелети и биоетанол, както и за всички "Сухи строителни смеси" . За тези продукти може да получите индивидуална оферта за транспорт, като се свържете с наш оператор.   

34. Транспорт Praktis - (важи само след уточняване с оператор):

31.1 Доставка до врата на клиента: извършва се за малки и средни по обем пратки, които се транспортират от Praktis.

31.2 Доставка до адрес на клиента: извършва се за обемни и тежки пратки, които се транспортират от Praktis. Тези пратки се доставят до входната врата на сградата, без да се пренасят вътре в имота на клиента.

За връщане и замяна натиснете тук

В Praktis се стараем да даваме пълна и коректна информация за всички наши продукти, под формата на текст, снимки или видео. Възможните разминавания, като липса на аксесоари, различни характеристики или цени, са вследствие на промени от доставчика, за които не сме получили навременно уведомление.

Praktis
Абонирайте се за нашите специални предложения: